Билбордове
Билбордът представлява метална конструкция за външна реклама, която се позиционира на места с голям поток от хора, например на магистрали, кръстовища или многолюдни булеварди. Билбордовете най-често се създават с размер 4x3 метра, което ги прави лесно забележими от човешкото око. Повечето билбордове са статични и позволяват върху тях да бъде монтирано рекламно платно (най-често от винил), като то може да бъдат едностранно или двустранно. Има и билбордове с LED дисплей, върху които могат да бъдат проектирани екрани, които да излъчват в реално време динамични реклами на продукти или услуги.
Самите билбордове могат да бъдат няколко типа:
1. Стандартен тип билборд „Пиза“
Характерното за това съоръжение е, че е с размер 4х3 м., двустранно и с опция за осветяване, посредством специално пригодени за това прожектори. Така рекламата ще бъде пред хорските очи и през деня, и през нощта.
2. Стандартен тип билборд „Лястовица"
Размер на рекламната площ и тук е 4х3 м. и с въсможност за поставяне на платно и от двете страни на конструкцията. И, разбира се, опция за осветяване с прожектори за 24 часова видимост на рекламата. Особенността на този тип билборд идва от ъгловото (неуспоредно) монтиране на страните под формата на буквата „V”.
3. Мегаборд
Размерът на мегаборда е по-голям - 8х4 метра. Характеризира се с възможност за двустранна реклама и с опция за осветяване чрез прожектори. Има варианти и за създаване на такъв тип билборд с най-различни и нестандартни размери, според индивидуалните нужди на клиента.
4. Ситилайт
Ситилайтът е с размер на рекламната площ 1.8х1.2 метра, двустранен и, както издава самото му название, е вътрешно осветен, благодарение на специално проектирани в конструкцията луминисцентни лампи.
Рекламна агенция "Моливчето" предлага проектиране и изработка на билбордове по най-иновативните световни технологии и с най-висококачествени, издръжливи и здрави материали. Ние можем да създадем за вас билборд по желание - т.е. с всякакъв размер и форма, които да се отличават от всички останали. Защото знаем, че разпознаваемостта на марката се постига най-ефективно с креативност, уникалност и новаторски дух.